Sluge | Forum wielotematyczne - Regulamin forum
Oto aktualna (v.1) wersja regulaminu:

[1] Wstęp:
1. Administracja forum ma prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.
2. Administracja forum ma obowiązek informowania o zmianach wprowadzonych w regulaminie.
3. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników na forum.
4. Regulamin forum jest własnością prywatną. Zakaz kopiowania regulaminu.

[2] Ekipa forum:
1. Ekipa forum nie ma prawa dyskryminować zwykłych użytkowników forum.
2. Ekipa forum nie dostaje wynagrodzenia za pełnioną funkcję.
3. Głos administratora forum jest niepodważalny i ostateczny.
4. Ekipa forum ma obowiązek przestrzegania regulaminu.

[3] Konto użytkownika:
1. Login użytkownika nie powinien zawierać treści wulgarnych, reklamy innych stron oraz nie powinien być ciągiem liter tzn. "hdhajd"
2. Każdy powinien mieć tylko jedno konto (multi=ban na ip).
3. Sygnatura nie może niszczyć forum pod względem wizualnym.
4. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie wiadomości PW lub e-mail pod podany adres e-mail.

[4] Treści na forum:
1. Każdy użytkownik Forum ponosi pełną odpowiedzialność cywilną i karną za zamieszczane na nim opinie, poglądy i komentarze. Właściciel nie ponosi i nie będzie ponosić jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na Forum.
2. Zabrania się pisania postów wulgarnych, rasistowskich lub obrażających innych użytkowników.
3. Spamowanie na forum jest zabronione, posty takie mogą zostać usunięte bez podania przyczyn, a ich autor ukarany warnem lub usunięciem konta.
4. Posty naruszające regulamin będą usuwane.
5. Administratorzy i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.
6. Posty typu - Ok - będą usuwane.
7. Wątki napisane w złym dziale będą przenoszone lub usuwane a użytkownik odpowiednio ukarany warnem lub usunięciem konta.
8. Posty użytkownika powinny nawiązywać do tematu.
9. Tytuł wątku powinien być krótki oraz powinien streszczać zawartość wątku.
10. Tematy oraz posty zdublowane będą usuwane.
11.Przed napisaniem nowego tematu użyj opcji SZUKAJ.


[4] POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności. Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych. Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres e-mail jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare) oraz do komunikacji z Tobą.



Administracja forum.